maandag 19 mei 2014

Dankjewel

 

Afgelopen week maakte ik deze vrolijke 'Thank you' kaart. De foto ervan plaatste ik op mijn facebook pagina en al snel volgende er een bestelling voor 2 'Thank you' cadeau labels. En dit is daarvan het resultaat:

Tot slot ontving ik de dag erna de vraag om 18 eenvoudige bedankkaartjes te maken om de vrijwilligers van de bejaarden soos aan het einde van het soos seizoen te bedanken voor hun inzet.  Dit is wat ik voor ze maakte:

En zo kunnen de creaties van een week opeens in het thema dankbaarheid staan...

Wil jij (één van) de Stampin' Up! producten bestellen om zelf een bedankkaartje te maken? Of zou je tijdens een workshop willen leren hoe je hem maakt? Stuur een mailtje naar suzannecreatief@gmail.com!

Liefs,
Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten